• Susanne De Raaij

Een jaar lang fit deel 4: benen & buik

Bijgewerkt: feb 19


Benen Work-out:

oef 1: boks twist met gestrekt been lift.

oef 2: side leg crunch met twist.

oef 3 : squat wijdt sluit benen.

oef4: zijwaarts been hef met arm schuin hoog.

oef 5: hef been voorwaarts zijwaarts en achterwaarts cirkel been terug.



Buik work-out

oefening 1

- lig op je rug benen gestrekt boven heupen. kruis benen 4x klein siccors en 1x wijdt sluit. span goed je benen aan.

oef 2: lig rug benen gestrekt boven je heupen adem in uit en laat dan je benen rustig naar beneden zakken. Trek knieën in naar borst strek je benen en herhaal opnieuw,. Maak het zwaarder door handen achter je hoofd schouders van de grond.

oef 3: Ga zitten navel in rol een stukje naar beneden twist 4x naar rechts links. Handen achter je neerzetten trek knieën in en strek uit naar rechts links wissel af.

oef 4: shoulder brigde lig rug voeten op de grond hef je heupen span goed billen aan rustig op neer en dan 2x crunch.

0ef 5: schuine crunch rechts links.



Succes!


Wil je eruit gaan zien als een model, volg dan deze work-out

16 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven

Work-Out deel 5 voor top sporters

bron: Tanja van Eck, sport adviseur en Susanne de Raaij, Biobite Foodlab work-out 3 x per week duur 1-1,5 uur: Warming up: 5 minuten touwtje springen met om de halve min een versnelling erin RONDE 1